Как можем да ви помогнем?

Връзка със собствениците

Можете да се свържете със собственика веднага след като той приеме наема.

За да се свържете със собственика, отидете в Моите наеми и щракнете върху съответния наем. Можете да изпратите съобщение на собственика или да се свържете с него чрез телефонния му номер, който е посочен на страницата.

Трябва да се свържете със собственика след като потвърди наема, за да се уговорите за начина на получаване на превозното средство и да зададете въпроси, ако имате такива.

При положение, че не сте успели да се свържете с него чрез системата за съобщения на KARAM, препоръчваме да му позвъните и/или да оставите съобщение на предоставаният телефонен номер.

Екипите ни работят, за да гарантират, че нашите собственици са на разположение и че техният календар е актуализиран. Въпреки това, ако собственикът не е отговорил на Вашите съобщения и наемът Ви предстои да започне, препоръчваме да го отмените и да посочите, че не е възможно да Ви бъде предоставане кола. В този случай сумата ще Ви бъде напълно възстановена и ще можете да потърсите друг автомобил.

Моля, имайте предвид, че ако отмените наема без да дадете достатъчно време на собственика да отговори на вашите съобщения, той може да има право да поиска такси за отмяна.

Смятате ли, че тази статия е полезна?