Как можем да ви помогнем?

Зареждане на гориво

Политиката на KARAM изисква от клиентите да връщат наетият автомобил със същото количество гориво, с което е взет. Ако резервоарът не е на същото ниво, клиентът може да бъде таксуван за заплащане на разходите за зареждане на автомобила.

Ако клиентите не могат да заредят резервоара сами, те трябва да се свържат с екипа за поддръжка на KARAM, за осигоряване на съдействие.

Важно е да се отбележи, че клиентите трябва да използват само вида гориво, препоръчан от собственика на автомобила в договора за наемане. Използването на грешен вид гориво може да повреди автомобила и може да доведе до допълнителни такси или таксувания.

При въпроси или притеснения относно зареждането на автомобила или някои други аспекти от процеса на наемане, можете да се свържете с екипа за поддръжка на клиенти на KARAM.

Смятате ли, че тази статия е полезна?