Как можем да ви помогнем?

Условия за анулиране

KARAM има политика за анулиране наетите коли, която позволява на клиентите да анулират резервацията си до 48 часа преди заявеното време за взимане на автомобила, без да им се налагат никакви такси. Ако анулирате резервацията Ви по-малко от 48 часа преди заявеното време за взимане, KARAM може да таксува анулиране до 50% от цената на наема.

Ако анулирате резервацията ви след заявеното време за взимане или не вземете автомобила без предварително уведомление, KARAM може да таксува цялата сума на наема като такса за анулиране. Клиентите, които не предоставят валидна идентификация или валидна кредитна карта в момента на взимане на автомобила, могат да се окажат с анулирана резервация и да бъдат таксувани с такса.

При положение, че желаете да анулирате резервацията си, трябва да го направите чрез нашият уебсайт. След като анулирането бъде потвърдено, KARAM ще възстанови всички такси за наем, които вече са били платени, но ще начислени съответните такси за анулиране.

Важно е да се отбележи, че някои резервации могат да са обект на различни политики за анулиране в зависимост от местоположението на наема или типа на автомобила. Молим да разгледате внимателно общите условия на резервациите Ви преди да направите заявка, за да разберете политиката за анулиране и всички свързани с нея такси. 

Ако наемът на колата бъде анулиран поради проблем от страна на собственика й, политиката на KARAM определя, че клиентът има право на пълно възстановяване на всички платени такси за наем, включително приложимите данъци и такси. Това може да се случи в ситуации, в които собственикът на колата анулира резервацията когато колата не е налична за вземане поради проблеми с поддръжката или ремонта й, или при положение, че колата не е такава каквато е описана в обявата. 

В такива случаи KARAM ще се опита да намери резервна кола за клиента или да предложи възстановяване на сумата, ако няма налична такава. Клиентът може също да получи възможност да пренасочи наема за по-късна дата, при условие че има налична кола.

Ако имате възражения по отношение на таксите за анулиране, можете да подадете искане за възстановяване на парите в рамките на 24 часа след анулирането, за да се спре плащането на собственика на автомобила. След този период няма да бъде възможно да се инициира спор и ще трябва да решите въпроса директно със собственика.

Потребителите на KARAM могат да анулират наема на своя автомобил в случай на форсмажорни обстоятелства, които се отнасят до непредвидени събития, които правят невъзможно изпълнението на наемния договор. Някои примери за форсмажорни събития включват природни бедствия, войни, стачки и действия на правителството, които предотвратяват наема.

Ако е нужно да анулира наема си поради форсмажорни обстоятелства, трябва да се свържете със собственика на автомобила възможно най-скоро, за да го уведомите за ситуацията. Собственикът може да изисква доказателство за форсмажорното събитие, като новина или официално известие от правителствен орган. 

Ако анулирането е поради форсмажорни обстоятелства, потребителят на KARAM може да има право на пълно възстановяване на цената на наема. Въпреки това, платформата на KARAM може да таксува такса за анулиране или да задържи част от цената на наема, за да покрие всякакви разходи, понесени от собственика, като загубена наемна печалба или разходи, свързани с подготовката на автомобила за наема.

Ако имат допълнителни въпроси или проблеми относно анулирането, клиентите могат да се свържат с екипа за поддръжка на клиенти на KARAM чрез уебсайта или мобилното приложение.

Смятате ли, че тази статия е полезна?