Как можем да ви помогнем?

Късно връщане на автомобила

Когато знаете, че ще закъснеете с връщането на автомобила, трябва да направите заявка за удължаването на наема му, за да се възползвате от застрахователното покритие.

Ако заявката е одобрена застраховката ще важи и клиентът ще се таксува според удължения период. При случаи на отказ обаче, превозното средство трябва да се върне на собственика в часа определен в началото на наемния период.

Ако клиентът върне наетото от KARAM превозно средство след изтичане на договорния период на наема, той би могъл да бъде таксуван допълнително за всеки час закъснение.

Таксите за закъснение за връщане на наетото превозно средство са предварително определени (15лв на час) в договора за наем и зависят от периода на закъснение. Искаме да ви напомним, че след 24-часово закъснение, собственикът има право да декларира кражба на автомобила и да подаде жалба в полицията.

КARAM препоръчва на клиентите да се свързват с нашия екип за клиентска поддръжка, ако имат нужда от удължаване на периода на наема. Така може да се избегне закъснението при връщането на автомобила и свързаните с него допълнителни разходи.

Смятате ли, че тази статия е полезна?