Как можем да ви помогнем?

Зареждане на гориво

Политиката на KARAM изисква от клиентите да връщат наетия автомобил със същото количество гориво, с което е взет. Ако резервоарът не е на същото ниво, клиентът може да бъде таксуван за заплащане на разходите за зареждане на автомобила.

Ако клиентите не могат да заредят резервоара сами, те трябва да се свържат с екипът на KARAM, за да направят аранжименти за зареждане на гориво.

Важно е да се отбележи, че клиентите трябва да използват само вида гориво препоръчан от собственика на автомобила в договора за наемане. Използването на грешен вид гориво може да повреди автомобила и може да доведе до допълнителни такси или таксувания.

Ако клиентите имат въпроси или притеснения относно зареждането на автомобила или някои други аспекти на процеса на наемане, те могат да се свържат с екипа за поддръжка на клиенти на KARAM чрез уебсайта или мобилното приложение.

Смятате ли, че тази статия е полезна?