Връзка с собственици
Можете да се свържете със собственика веднага след като той приеме наема.
За да се свържете със собственика, отидете в Моите наеми и щракнете върху съответния наем. Можете да изпратите съобщение на собственика или да го контактувате директно чрез телефонния му номер, който е посочен на страницата.
Трябва да се свържете със собственика веднага след като потвърди наема, за да се уговорите за начина на получаване на превозното средство и да зададете въпроси, ако има такива.
В случай на недостъпност на собственика, моля, дайте му достатъчно време да отговори. Той може да има нужда от време, за да отговори на съобщенията ви.
Ако сте опитали да се свържете с него чрез системата за съобщения на KARAM, препоръчваме също да го позвъните и да му оставите съобщение, за да може да ви се обади възможно най-скоро.
Екипите ни работят, за да гарантират, че нашите собственици са на разположение и че техният календар е актуализиран. Въпреки това, ако собственикът не е отговорил на вашите съобщения и наемът ви предстои да започне, препоръчваме да го отмените и да укажете, че собственикът не може да предостави колата. В този случай ще бъдете напълно възстановени, за да можете да наемете нова кола.
Моля, имайте предвид, че ако отмените наема без да дадете достатъчно време на собственика да отговори на вашите съобщения, той може да има право да поиска такси за отмяна.